
„Orkla Foods Latvija” apgrozījums 2016. gadā sasniedza 29,9 milj. eiro
22% no SIA Orkla Foods Latvija 2016. gada apgrozījuma ir uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi eksporta tirgos,
22% no SIA Orkla Foods Latvija 2016. gada apgrozījuma ir uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi eksporta tirgos,
Spilvas tomātu kečups Oriģinālais ir atzīts par Latvijas „Labāko jauno produktu 2016” mērču un garšvielu
Veicinot eksportu Rietumu virzienā, uzņēmums Orkla Foods Latvija piedalās izstādē The International Food & Drink
Attīstot Austrumu virtuves piedāvājumu Latvijas un Igaunijas tirgū, uzņēmums Orkla Foods Latvija ir uzsācis jaunas
Pirmo vietu konkursa „Labākais iepakojums Latvijā 2016” kategorijā „Tirdzniecības iepakojums pārtikas produktiem” ieguva Spilvas dresingu
Uzņēmums Orkla Foods Latvija uzsācis ražot jaunu produktu grupu – Draakon augļu biezeņus. Tie paredzēti
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražošanas attīstībā 2016. gadā tiek investēti 1,17 miljoni eiro. Nozīmīgākā ieguldījumu daļa
Latvijas Mīlētāko zīmolu topā vienlaikus divās kategorijās Spilva ir ieņēmusi pirmo vietu, apsteidzot kā Latvijas, tā visā
Orkla Foods Latvija ražotnē Babītes novada Spilvē ražoto dresingu (salātu mērču) pārdošanas apjomi 2016. gada septiņos