
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
„Uzsākt jaunas produktu grupas ražošanu pamudināja salīdzinoši ierobežotais augļu biezeņu piedāvājums mazākajiem gardēžiem. Turklāt veikalu plauktos ir ārkārtīgi maz veselīgu produktu, kas ieinteresētu no zīdaiņu vecuma izaugušus bērnus un viņu vecākus,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Draakon augļu biezeņi ir ne tikai vizuāli atbilstoši noformēti, domājot par jaunāko auditorijas daļu, bet tiem ir arī augstvērtīgs saturs, kura sastāvā nav ne konservantu, ne mākslīgu krāsvielu, ne mākslīgu aromātu, ne glutēna. Dabīgais sastāvs paredz to, ka produkts pēc atvēršanas ir jāizlieto 2-3 dienu laikā. Šī iemesla dēļ arī izvēlēts iepakojums – 0,27 ml burciņas,
Pieejami četru garšu jaunie augļu biezeņi:
„Jaunos augļu biezeņus ražojam Latvijas tirgum. Analizēsim, kā cilvēki novērtēs jaunās produktu līnijas ražojumus Latvijā, taču neslēpsim, ka saskatām produkta potenciālu arī eksporta tirgiem,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.