“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Uzsākt jaunas produktu grupas ražošanu pamudināja salīdzinoši ierobežotais augļu biezeņu piedāvājums mazākajiem gardēžiem. Turklāt veikalu plauktos ir ārkārtīgi maz veselīgu produktu, kas ieinteresētu no zīdaiņu vecuma izaugušus bērnus un viņu vecākus,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Draakon augļu biezeņi ir ne tikai vizuāli atbilstoši noformēti, domājot par jaunāko auditorijas daļu, bet tiem ir arī augstvērtīgs saturs, kura sastāvā nav ne konservantu, ne mākslīgu krāsvielu, ne mākslīgu aromātu, ne glutēna. Dabīgais sastāvs paredz to, ka produkts pēc atvēršanas ir jāizlieto 2-3 dienu laikā. Šī iemesla dēļ arī izvēlēts iepakojums – 0,27 ml burciņas,
Pieejami četru garšu jaunie augļu biezeņi:
„Jaunos augļu biezeņus ražojam Latvijas tirgum. Analizēsim, kā cilvēki novērtēs jaunās produktu līnijas ražojumus Latvijā, taču neslēpsim, ka saskatām produkta potenciālu arī eksporta tirgiem,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,