
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
Jaunās kategorijas produktus izstrādāja tehnologi Latvijā, taču to receptūras balstītas autentiskos Austrumu virtuves produktos. Latvijas un Igaunijas tirgum ir izvēlētas Eiropā populārākās un saprotamākās Austrumu virtuves garšas:
„Tehnologu izaicinājums bija ne tikai garšas īpašību, bet arī viegla pielietojuma nodrošināšana. Mūsu uzdevums ir panākt to, lai katrs, kurš paņēmis rokā pannu un izmanto WOK mērci, var sajusties kā Austrumu virtuves pavārs,” informē Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Jaunajām WOK mērcēm ir pievienotas visas nepieciešamās sastāvdaļas, ieskaitot garšvielas. Tādēļ pagatavošana ir ļoti vienkārša:
„Labā ziņa visiem, kuri pievērš uzmanību produkta saturam ir tā, ka jaunās produktu līnijas ražojumi nesatur krāsvielas, konservantus un E vielas. To spējam nodrošināt, pateicoties tehnoloģijām un iekārtām, kuras uzņēmumā esam ieviesuši pēdējo trīs gadu laikā. Svarīgu ražošanas posmu nodrošina 2014. gada nogalē uzstādītais pasterizācijas tunelis, kurā uzņēmums investēja 700 000 eiro un kas ļauj nodrošināt liela apjoma ražošanu bez konservantiem,” skaidro Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.