
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
„Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma profesionāļu konkursā,” teic Dana Erciņa-Užāne, zīmola Spilva pārstāve un Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Nacionālo konkursu „Labākais iepakojums Latvijā 2016”, atzīmējot konkursa divdesmito darbības gadu, organizēja Latvijas Iepakojuma asociācija. Šogad konkursā piedalījās 13 uzņēmumi ar 31 iepakojumu un iepakojumu sērijām.
Vairāk informācijas: packaging.lv.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.