
Zīmols “Spilva” piedāvā majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
“
“
Esam pateicīgi Spilvas cienītājiem par augsto novērtējumu un uzticību gadu gaitā!
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004. gada; tā izstrādi veic aģentūra DDB sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK un žurnālu Kapitāls.
Skatīt vairāk. zimolutops.lv
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.
Nākamo gadu laikā “Orkla Latvija” plāno investēt 4 miljonus eiro, lai attīstītu “Spilvas” ražotni. Projekta ietvaros plānots paplašināt esošo “Spilvas” ražotni par 1 500 m2 un ieguldīt papildu iekārtu iegādē.