“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
Esam pateicīgi Spilvas cienītājiem par augsto novērtējumu un uzticību gadu gaitā!
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004. gada; tā izstrādi veic aģentūra DDB sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK un žurnālu Kapitāls.
Skatīt vairāk. zimolutops.lv
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,