
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
Esam pateicīgi Spilvas cienītājiem par augsto novērtējumu un uzticību gadu gaitā!
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004. gada; tā izstrādi veic aģentūra DDB sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK un žurnālu Kapitāls.
Skatīt vairāk. zimolutops.lv

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju