
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
“
Esam pateicīgi Spilvas cienītājiem par augsto novērtējumu un uzticību gadu gaitā!
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004. gada; tā izstrādi veic aģentūra DDB sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK un žurnālu Kapitāls.
Skatīt vairāk. zimolutops.lv
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?