
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
															“
„Uzsākt jaunas produktu grupas ražošanu pamudināja salīdzinoši ierobežotais augļu biezeņu piedāvājums mazākajiem gardēžiem. Turklāt veikalu plauktos ir ārkārtīgi maz veselīgu produktu, kas ieinteresētu no zīdaiņu vecuma izaugušus bērnus un viņu vecākus,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Draakon augļu biezeņi ir ne tikai vizuāli atbilstoši noformēti, domājot par jaunāko auditorijas daļu, bet tiem ir arī augstvērtīgs saturs, kura sastāvā nav ne konservantu, ne mākslīgu krāsvielu, ne mākslīgu aromātu, ne glutēna. Dabīgais sastāvs paredz to, ka produkts pēc atvēršanas ir jāizlieto 2-3 dienu laikā. Šī iemesla dēļ arī izvēlēts iepakojums – 0,27 ml burciņas,
Pieejami četru garšu jaunie augļu biezeņi:
„Jaunos augļu biezeņus ražojam Latvijas tirgum. Analizēsim, kā cilvēki novērtēs jaunās produktu līnijas ražojumus Latvijā, taču neslēpsim, ka saskatām produkta potenciālu arī eksporta tirgiem,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju

Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk