
Līdz ar karsto laiku būtiski pieaudzis pieprasījums pēc marinētajām bietēm
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
“
„Uzsākt jaunas produktu grupas ražošanu pamudināja salīdzinoši ierobežotais augļu biezeņu piedāvājums mazākajiem gardēžiem. Turklāt veikalu plauktos ir ārkārtīgi maz veselīgu produktu, kas ieinteresētu no zīdaiņu vecuma izaugušus bērnus un viņu vecākus,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Draakon augļu biezeņi ir ne tikai vizuāli atbilstoši noformēti, domājot par jaunāko auditorijas daļu, bet tiem ir arī augstvērtīgs saturs, kura sastāvā nav ne konservantu, ne mākslīgu krāsvielu, ne mākslīgu aromātu, ne glutēna. Dabīgais sastāvs paredz to, ka produkts pēc atvēršanas ir jāizlieto 2-3 dienu laikā. Šī iemesla dēļ arī izvēlēts iepakojums – 0,27 ml burciņas,
Pieejami četru garšu jaunie augļu biezeņi:
„Jaunos augļu biezeņus ražojam Latvijas tirgum. Analizēsim, kā cilvēki novērtēs jaunās produktu līnijas ražojumus Latvijā, taču neslēpsim, ka saskatām produkta potenciālu arī eksporta tirgiem,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?
Lieldienu olu krāsošana sīpolu mizās ir tradīcija, kas gadu gaitā kļuvusi par teju pašsaprotamu rituālu.