
“Spilva” ražotne tiks paplašināta par 25 %, būvdarbi noritēs līdz nākamā gada vidum
Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas
“
Kad nevari iziet ielās, gatavo Street Food savās mājās!
Tiek radīta kampaņa ar pamatdomu, ka “SPILVA Street Food ir Home Food” jeb “Paliec mājās, gatavo mājās”, kurā aicinām izmantot Spilva Street Food produktus mājas apstākļos.
Ar iniciatīvu #gatavomājās un #paliecmājās aicinām veikt dažādus eksperimentus virtuvē un uztīt gardu wrapu, uzmeistarot uz balkona izcilu burgeri vai cepeškrāsnī pagatavot savus neatkārtojamos frī vai nagetus! Kopā ar Spilvas Street Food mērcēm tie garšos lieliski – uzreiz pa taisno nonāksi brīvā dabā Klubkrēsla rajonā, Balkona maģistrālē, Datorgalda rajonā jeb Dīvāna bulvārī!
Apskati receptes šeit: https://www.spilva.lv/videoreceptes/
#paliecmājās #gatavomājās

Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo