
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
															“
Kad nevari iziet ielās, gatavo Street Food savās mājās!
Tiek radīta kampaņa ar pamatdomu, ka “SPILVA Street Food ir Home Food” jeb “Paliec mājās, gatavo mājās”, kurā aicinām izmantot Spilva Street Food produktus mājas apstākļos.
Ar iniciatīvu #gatavomājās un #paliecmājās aicinām veikt dažādus eksperimentus virtuvē un uztīt gardu wrapu, uzmeistarot uz balkona izcilu burgeri vai cepeškrāsnī pagatavot savus neatkārtojamos frī vai nagetus! Kopā ar Spilvas Street Food mērcēm tie garšos lieliski – uzreiz pa taisno nonāksi brīvā dabā Klubkrēsla rajonā, Balkona maģistrālē, Datorgalda rajonā jeb Dīvāna bulvārī!
Apskati receptes šeit: https://www.spilva.lv/videoreceptes/
#paliecmājās #gatavomājās

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju

Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk