
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
“
„Būtisku eksporta apjoma kāpumu veido dresingu jeb salātu mērču ražošanas pieaugums Somijas, Igaunijas un Dānijas tirgum. Pateicoties tam, šī gada piecos mēnešos dresingu eksporta apjoms ir vairāk nekā četrkāršojies. Eksporta tirgos būtiski pieaudzis arī mūsu ražotās majonēzes apjoms. Šī gada piecos mēnešos majonēzes eksports ir pieaudzis divas reizes,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Orkla Foods Latvija Top 3 straujāk augošie eksporta tirgi (2017. gada 5 mēnešos, salīdzinot ar 2016. gada pirmajiem 5 mēnešiem; ņemtas vērā valstis ar apgrozījumu virs 100 000 EUR):
Orkla Foods Latvija Top 3 produktu grupas eksportā (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?