“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Būtisku eksporta apjoma kāpumu veido dresingu jeb salātu mērču ražošanas pieaugums Somijas, Igaunijas un Dānijas tirgum. Pateicoties tam, šī gada piecos mēnešos dresingu eksporta apjoms ir vairāk nekā četrkāršojies. Eksporta tirgos būtiski pieaudzis arī mūsu ražotās majonēzes apjoms. Šī gada piecos mēnešos majonēzes eksports ir pieaudzis divas reizes,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Orkla Foods Latvija Top 3 straujāk augošie eksporta tirgi (2017. gada 5 mēnešos, salīdzinot ar 2016. gada pirmajiem 5 mēnešiem; ņemtas vērā valstis ar apgrozījumu virs 100 000 EUR):
Orkla Foods Latvija Top 3 produktu grupas eksportā (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,