
“Spilva” ražotne tiks paplašināta par 25 %, būvdarbi noritēs līdz nākamā gada vidum
Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas
“
“Uzņēmuma Orkla Foods Latvija darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par +30%, Lietuvā – par +55% un Dānijā – par +60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva,” informē Lolita Bemhena, uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
“Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti Spilvas dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar Spilvas ābolu biezeņiem,” skaidro uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
Orkla Foods Latvija ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu Spilva, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem Beauvais, Felix, Vitana.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2018. g. 8 mēnešos):

Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo