“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Uzņēmums Orkla Foods Latvija 2016. gadā strādāja ar izaugsmi. Īpaši tas sakāms par kečupu, majonēžu un dresingu (salātu mērču) kategorijām, kurās joprojām ir vērojama būtiska izaugsme. Šajās kategorijās aizvadītā gada laikā uzņēmums ir radījis un laidis tirgū vairākus jaunus produktus, kurus gardēži novērtēja atzinīgi. Viens no svarīgākajiem uzņēmuma jaunumiem bija Spilvas kečupi bez cietes, kas kvalitātes ziņā būtiski atšķiras no šīs kategorijas piedāvājuma Latvijā,” informē Lolita Bemhena, Orkla Foods Latvija vadītāja.
Uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjomi Latvijā veidoja 23,4 milj. eiro, bet eksporta tirgos tie bija 6,5 milj. eiro. Būtiskākais eksporta apjoma pieaugums 2016. gadā ir fiksēts Igaunijas un Somijas tirgos.
Orkla Foods Latvija Top 3 eksporta tirgi:
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Zviedrija, Ukraina, Vācija.
Orkla Foods Latvija ir viens no modernākajiem un lielākajiem ēdienu un ēdiena piedevu ražotājiem Latvijā un Baltijas valstīs. Uzņēmums ar nosaukumu Orkla Foods Latvija strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta Orkla grupai piederošo kompāniju SIA Spilva un AS Gutta apvienošana vienā uzņēmumā. Jau vairāk nekā 20 gadus Latvijā un arī tās kaimiņvalstīs ir pazīstami un iecienīti uzņēmuma zīmoli un produkti, kas pieejami tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri, dzeramais ūdens un kvasa dzēriens, smūtiji.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,