
Ko likt galdā Otrajās Lieldienās? “Spilva” iesaka 3 interesantas un gardas olu receptes
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?
“
Zīmola “Spilva” dati liecina, ka šī gada jūlijā, salīdzinot ar šī gada jūniju, pārdotas vairāk nekā divas reizes vairāk marinēto biešu. Šie dati attiecināmi tieši uz klasiskajām marinētajām bietēm ar ķimenēm, taču zīmola pārstāvji norāda, ka arī citu veidu marinētās bietes piedzīvo pārdošanas apjomu kāpumu – piemēram, marinētajām bietēm kubiņos pārdošanas apjomi auguši par vairāk nekā 70 %. Salīdzinoši mazāks pieaugums vērojams jau gatavajam aukstās zupas produktam “Vasara” un klasiskajām marinētajām bietēm, taču arī to pārdošanas apjomi pieauguši par vairāk nekā 30 %, ja salīdzina ar šī gada jūniju.
“Vasaras sākums Latvijā tradicionāli nozīmē auksto zupu sezonu – tas ir ēdiens, kas ir gan garšīgs, gan veselīgs, gan ātri pagatavojams. Marinētās bietes šajā laikā kļūst par patērētāju iecienītu produktu, jo tās būtiski atvieglo maltītes sagatavošanu. Šogad redzam, ka pieprasījums pēc “Spilva” marinētajām bietēm ir būtiski audzis tieši jūlijā, kas vēlreiz apliecina aukstās zupas popularitāti Latvijas iedzīvotāju starpā. Pietam, karstais jūlijs, par spīti lietum, ir bijis īpaši labvēlīgs aukstās zupas sezonai. Pārdošanas dati liecina, ka patērētāji labprātāk izvēlas tieši klasiskās marinētās bietes ar ķimenēm, kas piedod savu īpašo garšu ēdienam. Tas liecina, ka patērētāji labprāt auksto zupu pagatavo paši, pievienojot savas iecienītākās sastāvdaļas, savukārt jau gatavo aukstās zupas maisījumu izvēlas relatīvi retāk,” stāsta Laura Bagātā, “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja.
Marinētās bietes ir ne vien lietošanai ērts produkts, bet arī daudzpusīgs – bietes lieliski papildina ne tikai auksto zupu, bet arī tradicionālos salātus, piemēram, vinegretu vai siļķi kažokā, kā arī ir piemērotas gaļas un zivju ēdienu garnēšanai. Produkts atvieglo ikdienas gatavošanu gan mājsaimniecībās, gan kafejnīcās, kur aukstās zupas vasaras sezonā ierasti ir viena no pieprasītākajām ēdienkartes izvēlēm.
Latvijā aukstā zupa jau sen kļuvusi par vasaras kulinārijas simbolu – tā ne tikai veldzē karstās dienās, bet arī mums sniedz vērtīgas uzturvielas. Marinētās bietes ieņem īpašu lomu, jo tās ir ātrs un ērts veids, kā sagatavot zupu bez liekām rūpēm par pārlieku ilgu ēst gatavošanu karstajās vasaras dienās. Tieši ērtums ir viens no iemesliem, kāpēc aizvien vairāk mājsaimniecību izvēlas gatavās “Spilva” marinētās bietes.
Mūsdienu patērētāji aizvien biežāk novērtē produktus, kas ļauj ietaupīt laiku, mazināt pārtikas atkritumus un saglabāt uzturvērtību. “Spilva” marinētās bietes šajā ziņā ir lielisks piemērs – tās ir gatavas lietošanai, viegli dozējamas un palīdz saglabāt sezonālo ēdienu gatavošanas tradīcijas modernā un ilgtspējīgā veidā.
Būtiski pieminēt, ka “Spilva” produkcijā tiek izmantotas sertificētas bietes, kas nodrošina augstu kvalitāti, bagātīgu garšu un atbilstību augstākajiem pārtikas drošības standartiem. Tas nozīmē, ka patērētāji var būt droši par produkta uzticamību un izcelsmi, vienlaikus baudot košu un gardu maltīti vasaras sezonā.
Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?
Lieldienu olu krāsošana sīpolu mizās ir tradīcija, kas gadu gaitā kļuvusi par teju pašsaprotamu rituālu.
Tuvojoties Lieldienām, galdā atkal tiek celtas tradicionālas olu receptes un populāri svētku ēdieni, kuros būtiska