“Spilva” produktu ražošana vēl ilgtspējīgāka: ražotnes teritorijā izveidots saules parks
Rūpējoties par ilgtspējīgu pārtikas ražošanu un to, lai šie procesi būtu pēc iespējas dabai draudzīgāki,
Rūpējoties par ilgtspējīgu pārtikas ražošanu un to, lai šie procesi būtu pēc iespējas dabai draudzīgāki,
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.
Nākamo gadu laikā “Orkla Latvija” plāno investēt 4 miljonus eiro, lai attīstītu “Spilvas” ražotni. Projekta ietvaros plānots paplašināt esošo “Spilvas” ražotni par 1 500 m2 un ieguldīt papildu iekārtu iegādē.
“Orkla Latvija” investē 76 000 eiro “Spilvas” ražotnes pilnveidē, lai veicinātu ilgtspējīgu ražošanas procesu. Uzņēmums realizējis
Saskaņā ar “Orkla Latvija” pārdošanas datiem 2020. gada pirmajos 10 mēnešos pieprasījums pēc zīmola “Spilva”
Sekojot pieprasījumam un vēlmei iegādāties pārtikas produktus attālināti, sākot no 13. jūlija visu “Orkla Latvija”
Nopērkot jebkuru SPILVA mērcīti vai dresingu ir iespēja piedalīties loterijā un laimēt katru nedēļu vai nu EURONICS dāvanu karti 1200 EUR vērtībā vai SPILVA gardumu komplektu.
Virsū vai maliņā, Pa vidu vai galiņā? Šļakatās vai saliņā, Uz gaļas var, ne aliņā!
Šobrīd kontekstā ar pasaules situāciju veselības jomā, organizācija “ORKLA Latvija” kā pārtikas zīmols aicina cilvēkus