
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
A well-known and beloved flavor, now available in the range of natural syrups by Spilva. The product is made special by its high-quality content – just like other Spilva syrups, it is made without any preservatives, coloring or flavoring agents. The product contains a rosehip juice (44%), sugar and citric acid. We recommend mixing 1 part syrup and 6 parts water.
Syrup filled in 320 ml glass bottle. Storage period in unopened form – 18 months.
100 g of the product contain: energy value – 260 kcal (1090 kJ); carbohydrates – 64 g (including sugars – 63 g); proteins – 0.3 g; fats – 0 g (including saturated fatty acids – 0 g); salt – 0 g.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.