“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
The creamy and mild dressing has obtained its name and pleasant, fresh taste from Greek yoghurt. The use of this dressing is very extensive. It will make a great combination together with fresh vegetables and vegetable salad. “Greek Yoghurt Dressing” is also ideal for pasta salad, salty cakes, sandwiches and various snacks. It can be mixed with additive-free yoghurt achieving even milder and airier, but still creamy consistency dressing, which will be ideally suitable for lettuce.
This dressing is bottled in a 295 ml plastic bottle. The shelf life of unopened packaging – 8 months. After opening, the product shall be stored in a fridge!
100 g of the product contain: energy value – 390 kcal (1620 kJ); carbohydrates – 5.7 g (including sugars – 4.3 g); proteins – 2.5 g; fats – 40 g (including saturated fatty acids – 5.2 g); salt – 0.7 g.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,