
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
The creamy and mild dressing has obtained its name and pleasant, fresh taste from Greek yoghurt. The use of this dressing is very extensive. It will make a great combination together with fresh vegetables and vegetable salad. “Greek Yoghurt Dressing” is also ideal for pasta salad, salty cakes, sandwiches and various snacks. It can be mixed with additive-free yoghurt achieving even milder and airier, but still creamy consistency dressing, which will be ideally suitable for lettuce.
This dressing is bottled in a 295 ml plastic bottle. The shelf life of unopened packaging – 8 months. After opening, the product shall be stored in a fridge!
100 g of the product contain: energy value – 390 kcal (1620 kJ); carbohydrates – 5.7 g (including sugars – 4.3 g); proteins – 2.5 g; fats – 40 g (including saturated fatty acids – 5.2 g); salt – 0.7 g.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.