“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Straujākais un apjoma ziņā lielākais eksporta pieaugums ir Somijas tirgū. Šim tirgum visvairāk ražojam salātu mērces (dresingus) un majonēzes, kā arī – tomātu mērces un mārrutkus. No mūsu ražojumiem Somijas tirgū pieprasītākās ir tomātu-čili, klasiskā salātu un cēzara salātu mērces. Savukārt Dānijas tirgum ražojam Premium kategorijas dresingus, un Dānijā pieprasītākās ir mango un pesto mērces,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Eksporta apjomu pieaugums saistīts gan ar uzlabojumiem Orkla Foods Latvija produkcijas distribūcijā, gan ar uzņēmuma produkcijas atpazīstamības un uzticamības pieaugumu. „Daudzos eksporta tirgos strādājam jau daudzu gadu garumā, un tas vairo mūsu produkcijas atpazīstamību un uzticēšanos tai, kā arī ceļ tās vērtību,” secina Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Tāpat arī eksporta izaugsme ir saistīta ar strukturālām izmaiņām Orkla uzņēmumos Eiropā. Uz Orkla Foods Latvija ražotni Babītes novadā no Lietuvas ir pārcelta vairāku produktu ražošana Lietuvas tirgum. Tādēļ eksporta apjoms uz šo valsti ir vairāk nekā dubultojies un prognozējams, ka varētu pieaugt vēl vairāk. Orkla Foods Latvija ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu Spilva, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem Beauvais, Felix, Vitana.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2017. g. 8 mēnešos):
Orkla Foods Latvija Top 3 straujāk augošie eksporta tirgi (2017. g. 8 mēnešos, salīdzinot ar 2016. gada pirmajiem 8 mēnešiem; ņemtas vērā valstis ar eksporta apgrozījumu virs 100 000 EUR):
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,