“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.
“Savā ilgtspējas stratēģijā esam ietvēruši ambiciozus mērķus, līdz ar to regulāri sekojam līdzi, lai “Orkla Latvija” produktu ražošana un attīstība sekmētu to sasniegšanu. “Spilvas” tomātu mērču un kečupu ražošanā izmantojam tikai sertificētu tomātu pastu, ko iegādājamies no vairākiem piegādātājiem pasaulē, kuriem ir gan augstākās kvalitātes izejvielas, gan vienota izpratne par ilgtspēju pārtikas ražošanā,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.
“Global G.A.P.” (Global Good Agricultural Practices) sertifikāts ir vērsts uz pārtikas drošību; vides aizsardzību; veselības, drošības un labklājības nodrošināšanu, kā arī dzīvnieku labturību. “Mums kā tirgus līderim tomātu mērču un kečupu ražošanas segmentā ir svarīgi būt atbildīgiem pret to, ko darām, kādā veidā saimniekojam un no kādām izejvielām ražojam savus produktus. Šis starptautiski atzītais sertifikāts vēlreiz apliecina “Spilvas” produkcijas pievienoto vērtību,” akcentē Lineta Mikša.
“Spilva” ir tomātu mērču un kečupu segmenta līderis Latvijā, un katra ceturtā tomātu mērces burciņa, kas nonāk patērētāju pirkumu grozos, ir tieši “Spilvas” klasiskā tomātu mērce.
“Orkla Latvija” stratēģija paredz apņemšanos darboties saskaņā ar atbildīgiem, ētiskiem un uz ilgtermiņa attīstību vērstiem uzņēmējdarbības principiem visā piegādes ķēdē, sākot no ražošanas līdz produktu nonākšanai veikalos. Vairāk par “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju var uzzināt šeit: https://orkla.lv/ilgtspeja/.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,