
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
Raidījums “Tuč, tuč Rītiņš” ir Latvijas garšas atklājums, kura gaitā Mārtiņš Rītiņš kopā ar skatītājiem izbauda stāstus ar īpašu garšu, tiekas ar sabiedrībā ļoti zināmiem un arī līdz šim plašāk nepazīstamiem sarunu biedriem – zemniekiem, zvejniekiem, ražotājiem un citiem garšas radītājiem.
Šis gastronomiskais ceļojums tiek piedāvāts sadarbībā ar Latvijas Simtgadei veltītajām Spilvas mērcēm, kuru garša radīta, ņemot vērā Latvijas kultūrvēsturisko novadu un to iedzīvotāju īpašības. Šīs mērces simbolizē katra novada garšu un tiek dēvētas par Pikanto vidzemnieci, Lepno kurzemnieci, Gardo zemgalieti un Bagāto latgalieti.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju