
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
Raidījums “Tuč, tuč Rītiņš” ir Latvijas garšas atklājums, kura gaitā Mārtiņš Rītiņš kopā ar skatītājiem izbauda stāstus ar īpašu garšu, tiekas ar sabiedrībā ļoti zināmiem un arī līdz šim plašāk nepazīstamiem sarunu biedriem – zemniekiem, zvejniekiem, ražotājiem un citiem garšas radītājiem.
Šis gastronomiskais ceļojums tiek piedāvāts sadarbībā ar Latvijas Simtgadei veltītajām Spilvas mērcēm, kuru garša radīta, ņemot vērā Latvijas kultūrvēsturisko novadu un to iedzīvotāju īpašības. Šīs mērces simbolizē katra novada garšu un tiek dēvētas par Pikanto vidzemnieci, Lepno kurzemnieci, Gardo zemgalieti un Bagāto latgalieti.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.