
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
“
„Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma profesionāļu konkursā,” teic Dana Erciņa-Užāne, zīmola Spilva pārstāve un Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Nacionālo konkursu „Labākais iepakojums Latvijā 2016”, atzīmējot konkursa divdesmito darbības gadu, organizēja Latvijas Iepakojuma asociācija. Šogad konkursā piedalījās 13 uzņēmumi ar 31 iepakojumu un iepakojumu sērijām.
Vairāk informācijas: packaging.lv.
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?