
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
„Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma profesionāļu konkursā,” teic Dana Erciņa-Užāne, zīmola Spilva pārstāve un Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Nacionālo konkursu „Labākais iepakojums Latvijā 2016”, atzīmējot konkursa divdesmito darbības gadu, organizēja Latvijas Iepakojuma asociācija. Šogad konkursā piedalījās 13 uzņēmumi ar 31 iepakojumu un iepakojumu sērijām.
Vairāk informācijas: packaging.lv.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju