
“Spilva” ražotne tiks paplašināta par 25 %, būvdarbi noritēs līdz nākamā gada vidum
Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas
“
„Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma profesionāļu konkursā,” teic Dana Erciņa-Užāne, zīmola Spilva pārstāve un Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Nacionālo konkursu „Labākais iepakojums Latvijā 2016”, atzīmējot konkursa divdesmito darbības gadu, organizēja Latvijas Iepakojuma asociācija. Šogad konkursā piedalījās 13 uzņēmumi ar 31 iepakojumu un iepakojumu sērijām.
Vairāk informācijas: packaging.lv.

Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo