
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
Kopīgie šķirošanas treniņi notiks četras nedēļas. Izaicinājuma pirmo trīs nedēļu pirmdienās soli pa solim varēs uzzināt par stikla, plastmasas, papīra un kartona un metāla iepakojuma šķirošanu, apgūstot noderīgus paņēmienus, kā šķirot ērti. Savukārt ceturtajā nedēļā trenere stāstīs par mājokļa labiekārtošanu, lai atkritumu šķirošana būtu ērta un būtu prieks šķirot arī pēc izaicinājuma noslēguma.
Ik nedēļu apņēmīgākie dalībnieki, kuri pieņēmuši Šķiratlona izaicinājumu, uzzinās interesantus faktus par atkritumu šķirošanu un varēs atskaitīties par sasniegtajiem rezultātiem. Katru nedēļu viens no konkursa dalībniekiem izlozes kārtībā saņems patīkamu pārsteigumu no Šķiratlona draugiem un atbalstītājiem.
Viens no zīmola Spilva un uzņēmuma Orkla Foods Latvija ilgtspējas attīstības stratēģijas pamatuzdevumiem ir virzīts uz atkritumu apjoma nepārtrauktu samazināšanu un atkritumu sapratīgu apsaimniekošanu, kas paredz gan šķirošanu, gan pārstrādājama un atjaunojama iepakojumu materiāla īpatsvara palielināšanu.
Informācija sagatavota sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.