
“Spilva” ražotne tiks paplašināta par 25 %, būvdarbi noritēs līdz nākamā gada vidum
Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas
“
Kopīgie šķirošanas treniņi notiks četras nedēļas. Izaicinājuma pirmo trīs nedēļu pirmdienās soli pa solim varēs uzzināt par stikla, plastmasas, papīra un kartona un metāla iepakojuma šķirošanu, apgūstot noderīgus paņēmienus, kā šķirot ērti. Savukārt ceturtajā nedēļā trenere stāstīs par mājokļa labiekārtošanu, lai atkritumu šķirošana būtu ērta un būtu prieks šķirot arī pēc izaicinājuma noslēguma.
Ik nedēļu apņēmīgākie dalībnieki, kuri pieņēmuši Šķiratlona izaicinājumu, uzzinās interesantus faktus par atkritumu šķirošanu un varēs atskaitīties par sasniegtajiem rezultātiem. Katru nedēļu viens no konkursa dalībniekiem izlozes kārtībā saņems patīkamu pārsteigumu no Šķiratlona draugiem un atbalstītājiem.
Viens no zīmola Spilva un uzņēmuma Orkla Foods Latvija ilgtspējas attīstības stratēģijas pamatuzdevumiem ir virzīts uz atkritumu apjoma nepārtrauktu samazināšanu un atkritumu sapratīgu apsaimniekošanu, kas paredz gan šķirošanu, gan pārstrādājama un atjaunojama iepakojumu materiāla īpatsvara palielināšanu.
Informācija sagatavota sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu.

Latvijā vadošā pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo