“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Mūsu ražotne Babītes novada Spilvē ir izvēlēta un kļuvusi par Orkla grupas izcilības centru mērču un majonēžu produktu grupās. Tas ne tikai nozīmē to, ka Orkla Foods Latvija ražo daudz lielākus šo produktu apjomus eksporta tirgiem dažādās Eiropas valstīs, bet arī – nepieciešamību attīstīt ražošanu gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi. 2018. gada lielākie investīciju projekti ir saistīti ar roku darba samazināšanu ražošanā, kā arī ar ražošanas līniju darba modernizāciju. Šogad ir plānoti arī vairāki projekti ražošanas infrastruktūras uzlabošanai, kas saistīti ar ventilācijas, ūdens apgādes un kondensāta sistēmu funkcionalitātes uzlabojumiem,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktors Raitis Avots.
Viens no šī gada lielākajiem investīciju projektiem ir paletaizera uzstādīšana spaiņu līnijām, kur tiek ražota produkcija lielākos iepakojumos un ir paredzēta kafejnīcām, restorāniem un citiem ar ēdināšanu saistītiem uzņēmumiem. Jaunais paletaizers nodrošinās automātisku pilno spaiņu kraušanu uz paletēm un tiks izmantots paralēli divām spaiņu pildīšanas līnijām. Spaiņu līniju paletaizeru plānots uzstādīt 2018. gada oktobrī; šī projekta paredzētā investīciju summa ir 155 000 eiro.
Būtiska investīciju daļa tiek novirzīta vairākiem dažādiem projektiem, kas ļaus samazināt energoresursu patēriņu ražošanas procesu nodrošināšanai. Ražotnes infrastruktūras uzlabošanā šogad tiek investēti 138 000 eiro.
„Ievērojamākie ieguvumi no 2018. gada investīciju projektiem ir tieši fiziski smagāka roku darba apjoma samazināšana un darba apstākļu uzlabošana ražošanā strādājošajiem. Taču jāpiebilst, ka ieguldījumi ir virzīti arī uz uzņēmuma eksportspējas veicināšanu, jo modernizējamās ražošanas līnijas strādā arī eksporta tirgiem,” skaidro Orkla Foods Latvija mārketinga direktors.
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Izraēla, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,