
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
„DIP jeb dipping mērces, kas paredzētas sāļo uzkodu iemērkšanai, kļūst arvien populārākas. It īpaši tas novērojams pavasarī un vasarā, kad cilvēki daudz vairāk laika pavada ārpus telpām, ieturot maltīti svaigā gaisā. Ne katrreiz ir laiks un iespēja pagatavot iecienītās garšas DIP mērci mājas apstākļos, tādēļ ar Spilvas jauno produktu līniju cenšamies atvieglot gatavošanas procesu, ietaupīt laiku un, protams, padarīt maltīti gardāku,” teic Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Dažādu garšu cienītājiem ir radītas četras atšķirīgas Spilvas DIP mērces. Meksikāņu virtuvē pazīstamās Siera un Salsas DIP mērces vislabāk papildinās kartupeļu čipsu un kukurūzas čipsu jeb nachos garšu. Kopā ar čipsiem labi garšos arī Paprikas un Zaļumu DIP mērces, taču ideālākais to pielietojums būs kopā ar dārzeņiem – burkāniem, tomātiem, ziedkāpostiem, gurķiem. Ērtākai DIP mērču lietošanai tās ir pildītas 250 ml stikla burciņā ar lielu vāka diametru.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.