
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
„DIP jeb dipping mērces, kas paredzētas sāļo uzkodu iemērkšanai, kļūst arvien populārākas. It īpaši tas novērojams pavasarī un vasarā, kad cilvēki daudz vairāk laika pavada ārpus telpām, ieturot maltīti svaigā gaisā. Ne katrreiz ir laiks un iespēja pagatavot iecienītās garšas DIP mērci mājas apstākļos, tādēļ ar Spilvas jauno produktu līniju cenšamies atvieglot gatavošanas procesu, ietaupīt laiku un, protams, padarīt maltīti gardāku,” teic Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Dažādu garšu cienītājiem ir radītas četras atšķirīgas Spilvas DIP mērces. Meksikāņu virtuvē pazīstamās Siera un Salsas DIP mērces vislabāk papildinās kartupeļu čipsu un kukurūzas čipsu jeb nachos garšu. Kopā ar čipsiem labi garšos arī Paprikas un Zaļumu DIP mērces, taču ideālākais to pielietojums būs kopā ar dārzeņiem – burkāniem, tomātiem, ziedkāpostiem, gurķiem. Ērtākai DIP mērču lietošanai tās ir pildītas 250 ml stikla burciņā ar lielu vāka diametru.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju