
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
“Šovasar Orkla Latvija, uzsākot humosu un “4 sezonu majonēzes” ražošanu, ir papildinājusi vegāniem paredzēto ražojumu klāstu un plāno to attīstīt arī turpmāk. Jau šoruden sortiments tiks paplašināts ar Ziemeļvalstīs augsti novērtēto Anamma produkciju vegāniem,” informē Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Vegānu produktu klāsta attīstīšana norisinās saskaņā ar Orkla Latvija ilgtspējas stratēģiju. Šī stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas, no kurām viena ir – uzturs un labsajūta.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.