
Zīmols “Spilva” piedāvā majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
“
“
“Šovasar Orkla Latvija, uzsākot humosu un “4 sezonu majonēzes” ražošanu, ir papildinājusi vegāniem paredzēto ražojumu klāstu un plāno to attīstīt arī turpmāk. Jau šoruden sortiments tiks paplašināts ar Ziemeļvalstīs augsti novērtēto Anamma produkciju vegāniem,” informē Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Vegānu produktu klāsta attīstīšana norisinās saskaņā ar Orkla Latvija ilgtspējas stratēģiju. Šī stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas, no kurām viena ir – uzturs un labsajūta.
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.
Nākamo gadu laikā “Orkla Latvija” plāno investēt 4 miljonus eiro, lai attīstītu “Spilvas” ražotni. Projekta ietvaros plānots paplašināt esošo “Spilvas” ražotni par 1 500 m2 un ieguldīt papildu iekārtu iegādē.