
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
“Šovasar Orkla Latvija, uzsākot humosu un “4 sezonu majonēzes” ražošanu, ir papildinājusi vegāniem paredzēto ražojumu klāstu un plāno to attīstīt arī turpmāk. Jau šoruden sortiments tiks paplašināts ar Ziemeļvalstīs augsti novērtēto Anamma produkciju vegāniem,” informē Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Vegānu produktu klāsta attīstīšana norisinās saskaņā ar Orkla Latvija ilgtspējas stratēģiju. Šī stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas, no kurām viena ir – uzturs un labsajūta.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju