“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
“Šovasar Orkla Latvija, uzsākot humosu un “4 sezonu majonēzes” ražošanu, ir papildinājusi vegāniem paredzēto ražojumu klāstu un plāno to attīstīt arī turpmāk. Jau šoruden sortiments tiks paplašināts ar Ziemeļvalstīs augsti novērtēto Anamma produkciju vegāniem,” informē Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Vegānu produktu klāsta attīstīšana norisinās saskaņā ar Orkla Latvija ilgtspējas stratēģiju. Šī stratēģija paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas, no kurām viena ir – uzturs un labsajūta.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,