Par 64% audzis pieprasījums pēc “Spilvas” konservējumiem

Saskaņā ar “Orkla Latvija” pārdošanas datiem 2020. gada pirmajos 10 mēnešos pieprasījums pēc zīmola “Spilva” konservējumiem pieaudzis par 64%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.  

“Līdz ar Covid-19 pandēmiju ir mainījušies ne mazums mūsu ikdienas paradumu. Tagad, kad vairums cilvēku strādā no mājām, arī ēst gatavošana mūsu ikdienā ir ieguvusi jaunu aktualitāti. Tā kā “Spilvas” produkti ir neatņemama sastāvdaļa dažādu maltīšu pagatavošanai gandrīz ikvienā Latvijas mājsaimniecībā, redzam izteiktu pieprasījuma pieaugumu pēc zīmola produkcijas, kas palīdz dažādot ikdienas maltītes,” skaidro “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša. 

 

2020. gada pirmajos desmit mēnešos pieprasītākie “Spilvas” produkti konservējumu kategorijā bija marinētas klasiskās bietes (+61% izaugsme salīdzinājumā ar 2019. gadu), marinētie gurķīši (+97%), skābenes (+88%), gatavā zupa “Soļanka” (+61%) un gurķu-sinepju salāti (+84%).

 

Zīmols “Spilva” ir vadošais ražotāja zīmols konservējumu segmentā[1], piedāvājot vairāk nekā 60 produktu, tostarp dažādu veidu marinētus dārzeņus, sasmalcinātus tomātus, salātus, pupiņas, zirnīšus un kukurūzu. Jau no 2020. gada oktobra “Spilvas” sortimentu papildina iecienītie turku zirņi, kas ir augstvērtīgu olbaltumvielu avots, kuru pievienot ikdienas maltītēm, kā arī izmantot dažādu ēdienu pagatavošanā, tostarp humosa. Līdz ar ziemas sezonu “Spilvas” produktu klāstā atgriežas arī Latvijā iecienītie “Lauku gurķi”.

 

Papildus konservējumiem “Spilvas” sortimentā dažādām gaumēm pieejamas arī iecienītās tomātu mērces, kečupi, majonēzes, dresingi, mārrutki, sinepes, ievārījumi, biezeņi un daudzveidīgi gatavie ēdieni.

[1] Avots: “Orkla Latvija” aprēķini balstīti uz “Nielsen” informāciju par konservēto dārzeņu  kategoriju pēc pārdotajiem apjomiem naudā “Latvijas Modernās Mazumtirdzniecības indeksā” laikā no 2019. gada jūlija līdz 2020. gada jūnijam. (Autortiesības 2020, “The Nielsen Company”.)

 

Jaunākie raksti