
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
Kad nevari iziet ielās, gatavo Street Food savās mājās!
Tiek radīta kampaņa ar pamatdomu, ka “SPILVA Street Food ir Home Food” jeb “Paliec mājās, gatavo mājās”, kurā aicinām izmantot Spilva Street Food produktus mājas apstākļos.
Ar iniciatīvu #gatavomājās un #paliecmājās aicinām veikt dažādus eksperimentus virtuvē un uztīt gardu wrapu, uzmeistarot uz balkona izcilu burgeri vai cepeškrāsnī pagatavot savus neatkārtojamos frī vai nagetus! Kopā ar Spilvas Street Food mērcēm tie garšos lieliski – uzreiz pa taisno nonāksi brīvā dabā Klubkrēsla rajonā, Balkona maģistrālē, Datorgalda rajonā jeb Dīvāna bulvārī!
Apskati receptes šeit: https://www.spilva.lv/videoreceptes/
#paliecmājās #gatavomājās
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.