
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
„Būtisku eksporta apjoma kāpumu veido dresingu jeb salātu mērču ražošanas pieaugums Somijas, Igaunijas un Dānijas tirgum. Pateicoties tam, šī gada piecos mēnešos dresingu eksporta apjoms ir vairāk nekā četrkāršojies. Eksporta tirgos būtiski pieaudzis arī mūsu ražotās majonēzes apjoms. Šī gada piecos mēnešos majonēzes eksports ir pieaudzis divas reizes,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Orkla Foods Latvija Top 3 straujāk augošie eksporta tirgi (2017. gada 5 mēnešos, salīdzinot ar 2016. gada pirmajiem 5 mēnešiem; ņemtas vērā valstis ar apgrozījumu virs 100 000 EUR):
Orkla Foods Latvija Top 3 produktu grupas eksportā (apgrozījums 2017. g. 5 mēnešos):
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.