
Zīmols “Spilva” piedāvā majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
“
“
“Uzņēmuma Orkla Foods Latvija darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par +30%, Lietuvā – par +55% un Dānijā – par +60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva,” informē Lolita Bemhena, uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
“Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti Spilvas dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar Spilvas ābolu biezeņiem,” skaidro uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
Orkla Foods Latvija ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu Spilva, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem Beauvais, Felix, Vitana.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2018. g. 8 mēnešos):
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.
Nākamo gadu laikā “Orkla Latvija” plāno investēt 4 miljonus eiro, lai attīstītu “Spilvas” ražotni. Projekta ietvaros plānots paplašināt esošo “Spilvas” ražotni par 1 500 m2 un ieguldīt papildu iekārtu iegādē.