
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
Uz jaunās līnijas paredzēts ražot salātu mērces un majonēzes divu veidu plastmasas pudelēs – 305 ml un 425 ml. Jaunie ražojumi plānoti Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgum; produkcija būs pieejama ar Latvijā pazīstamo zīmolu Spilva, bet eksporta tirgos – arī ar zīmolu Felix. Līdz ar jaunās līnijas iekārtu uzstādīšanu paredzēts uzsākt arī jaunu produktu ražošanu.
„Jaunā ražošanas līnija ir paredzēta ražošanai jauna dizaina pudelēs, kuru izstrādē īpaša uzmanība ir pievērsta iepakojuma lietošanas ērtībai. Darbus pie iekārtu uzstādīšanas un pielāgošanas ir paredzēts pabeigt šogad, lai jaunā līnija darbu varētu uzsākt jau decembrī,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju