
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
“
Uz jaunās līnijas paredzēts ražot salātu mērces un majonēzes divu veidu plastmasas pudelēs – 305 ml un 425 ml. Jaunie ražojumi plānoti Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgum; produkcija būs pieejama ar Latvijā pazīstamo zīmolu Spilva, bet eksporta tirgos – arī ar zīmolu Felix. Līdz ar jaunās līnijas iekārtu uzstādīšanu paredzēts uzsākt arī jaunu produktu ražošanu.
„Jaunā ražošanas līnija ir paredzēta ražošanai jauna dizaina pudelēs, kuru izstrādē īpaša uzmanība ir pievērsta iepakojuma lietošanas ērtībai. Darbus pie iekārtu uzstādīšanas un pielāgošanas ir paredzēts pabeigt šogad, lai jaunā līnija darbu varētu uzsākt jau decembrī,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju

Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk