“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
Uz jaunās līnijas paredzēts ražot salātu mērces un majonēzes divu veidu plastmasas pudelēs – 305 ml un 425 ml. Jaunie ražojumi plānoti Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgum; produkcija būs pieejama ar Latvijā pazīstamo zīmolu Spilva, bet eksporta tirgos – arī ar zīmolu Felix. Līdz ar jaunās līnijas iekārtu uzstādīšanu paredzēts uzsākt arī jaunu produktu ražošanu.
„Jaunā ražošanas līnija ir paredzēta ražošanai jauna dizaina pudelēs, kuru izstrādē īpaša uzmanība ir pievērsta iepakojuma lietošanas ērtībai. Darbus pie iekārtu uzstādīšanas un pielāgošanas ir paredzēts pabeigt šogad, lai jaunā līnija darbu varētu uzsākt jau decembrī,” informē Orkla Foods Latvija mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,