
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
“
„Ņemot vērā nestabilo situāciju Krievijas tirgū, turpinām koncentrēties eksportam Rietumu virzienā. Atbilstoši izvēlētajai stratēģijai esam nolēmuši piedalīties Lielbritānijas nozīmīgākajā pārtikas nozares izstādē. Tās apmeklētāju novērtējumam sniedzam ražojumus vairākās produktu grupās, no kurām galveno uzsvaru liekam uz mērcēm. Tāpat Lielbritānijas tirgu un izstādes apmeklētājus no citām valstīm iepazīstinām ar ābolu biezeņiem,” informē Dana Erciņa-Užāne, Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
„Līdz šim Brexit sekas savā eksporta darbā neesam izjutuši, un Lielbritānija mums joprojām ir augošs tirgus. Tādēļ uz plānotajām iecerēm un rezultātiem šajā valstī skatāmies optimistiski. Šogad Orkla Foods Latvija eksporta apjomu Lielbritānijā plāno palielināt par 18%,” tā Orkla Foods Latvija mārketinga direktore
IFE 2017 ir Lielbritānijas lielākā un nozīmīgākā pārtikas un dzērienu industrijas izstāde. Tās darbs norisinās deviņās sekcijās. Iepriekšējā izstādē 2015. gadā piedalījās 1350 uzņēmumi no 57 valstīm, bet apmeklēja 29 000 cilvēku no 108 valstīm.
Vairāk: www.ife.co.uk
Uzņēmuma Orkla Foods Latvija ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Zviedrija, Ukraina, Vācija.
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?