
“Spilva” papildina produktu portfeli ar garšvielu zīmolu
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“
“Šajā vasarā, uzsākot ražot humosu un “4 sezonu majonēzi”, esam spēruši nozīmīgu soli, lai attīstītu produktus, kuru sastāvā nav dzīvnieku izcelsmes izejvielas. Sagatavošanās process, ietverot izejvielu iegādi, laboratoriskos testus, ražošanas iekārtu pielāgošanu un iepakojuma dizaina izstrādi, ilga vairāk nekā gadu, un ar rezultātu esam gandarīti. Spilvas humosa un “4 sezonu majonēzes” pielietojums ēdienkartē ir ļoti plašs, tie ir paredzēti neierobežotam gardēžu lokam, taču vienlaikus tā ir arī Orkla Latvija atbilde tiem mūsu produkcijas cienītājiem, kuri interesējas par vegānu uzturam atbilstošiem ražojumiem,” informē Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Šobrīd Spilva piedāvā trīs veidu humosus ar nosaukumu Hummus – klasisko, ar saulē kaltētiem tomātiem un ar adžiku, kas tiek gatavoti no turku zirņiem un apgrauzdētu, īpaši rūpīgi sasmalcinātu sezama sēklu jeb tahini pastas. Humosā ir augsts šķiedrvielu saturs, produkts nesatur glutēnu, kā arī tajā nav izmantotas dzīvnieku izcelsmes izejvielas.
Savukārt “4 sezonu majonēze” ir jauns produkts, kas ir pagatavots bez olām un citām dzīvnieku izcelsmes izejvielām. Tā ir Spilvas klāstā pirmā majonēze, kas ir piemērota arī augu valsts uztura piekritējiem.
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts apliecina atbildīgu pieeju pret pārtikas produktu audzēšanu un apstrādi atbilstoši augstām kvalitātes prasībām.