“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
Savu vietu restorānu ēdienkartēs un mūsu pašu virtuvēs ir jau izcīnījuši tādi ēdieni kā burgeri, frī kartupeļi, kebabi, vrapi. Street food ir ne tikai iecienīta uzkoda maltīšu starplaikos, bet arī – pilnvērtīga ēdienreize un īsts baudījums. Pilsētu svētkos un arī ikdienā tiek rīkoti Street food festivāli, kur pulcējas kulinārijas meistari un gardēži un burtiski uz ielas bauda izcilu, uz vietas pagatavotu, kvalitatīvu maltīti.
Lai maltīte svaigā gaisā un ne tikai uz ielas būtu patiesi garda, Spilvas tehnologi ir izstrādājuši jaunu Street food mērču sēriju – burgeru mērci, frī kartupeļu mērci un wrap mērci.
Street food burgeru mērces īpašo garšu veido tomātu pastas, sinepju un majonēzes apvienojums ar marinētu gurķu gabaliņiem un ķiplokiem. Mērce ieteicama visdažādāko burgeru pagatavošanai, tā īpaši izcels burgera kārdinošo, sulīgo garšu. Mērce būs piemērota arī ar frī vai ceptiem kartupeļiem, vrapiem, kebabiem un picām.
Jaunā Street food frī kartupeļu mērce padarīs kartupeļu stienīšu garšu īpaši neatvairāmu. Mērce lieliski garšos kopā ar krāsnī ceptām kartupeļu daiviņām, kartupeļu biezputru, vārītiem un ceptiem kartupeļiem, kā arī būs lieliska kā mērce aromātiskiem kartupeļu salātiem.
Spilvas wrap mērces galvenās sastāvdaļas ir smalki samalta paprika, sinepes, tomātu pasta, kas papildināta ar Itālijas un Āzijas ēdieniem raksturīgām garšvielām, tādā veidā to padarot par neaizvietojamu sastāvdaļu dažādu veidu veģetāro, gaļas un zivju vrapu, veselīgu tīstoklīšu un dārzeņu rullīšu pagatavošanā.
Stāvpakas jeb DUO pakas priekšrocības – hermētisks un izturīgs iepakojums, kas aizsargā produktu no ultravioletajiem stariem, saglabājot to ilgāk svaigu; ērts lietošanā un uzglabāšanā.
Jaunās mērces nesatur glutēnu!
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,