Ilgtspējīgi izejmateriāli

“Spilva” mērces, piedevas un konservējumi top no gardiem lauku labumiem. Lielu vērību piešķiram tam, lai mūsu receptēs izmantotie lauku gardumi nāktu no saimniecībām, kas savā darbā ievēro ilgtspējīgas darbības pamatprincipus.

Lielisks piemērs tam ir “Spilvas” tomātu mērces un kečupi, kuriem izmantojam tikai pēc “FSA Silver” kritērijiem sertificētus tomātus. Tas nozīmē – sulīgākie tomāti no labākajiem audzētājiem, kuri aktīvi kontrolē ūdens patēriņu un rūpējas par augsnes kvalitāti. Tikai tā mēs varam jums piedāvāt mērces un kečupus, kas tapuši no gardiem, sulīgiem un saules kārtīgi sasildītiem tomātiem!

Ne mazāk būtiska mums ir dzīvnieku labturība. Tādēļ “Spilvas” majonēzes top no sprostiem brīvi turētu vistu olām. Tas nozīmē, ka olas izdētas maksimāli dabiskos apstākļos vistām, proti, nodrošinot tām vairāk vietas, pārvietošanās brīvību un dabisku uzvedību. Izmantot ražošanā tikai šādas – “laimīgākas” olas – ir mūsu 2025.gada apņemšanās.

Produktu iepakojums – pret to mums ir ļoti augstas prasības! Tam ne tikai droši jāpasargā produkts un jānodrošina nemainīga tā kvalitāte, bet arī jābūt ražotam no jau pārstrādātiem materiāliem vai tādiem, ko nākotnē būs iespējams pārstrādāt. Mūsu mērķis līdz 2025. gadam ir ieviest 100% pārstrādājamus iepakojumus, 75% iepakojumus no pārstrādātiem materiāliem un līdz 50% plastmasas iepakojumus, kas izgatavoti no pārstrādātiem vai atjaunojamiem materiāliem.

Stikla iepakojums (burciņa, pudele) ar metāla vāciņu ir viens no ilgtspējīgākiem un otrreiz izmantojamiem iepakojumiem pārtikas ražošanā. Lielākā daļa “Spilvas” produktu izmanto šo iepakojuma veidu. Produktu etiķetes uz tiem atgādina patērētājiem, kā pareizi šķirot šos iepakojumus: stiklu – stikla konteinerā, metālu – plastmasas, papīra un metāla konteinerā. Vēl stikla burciņas ir labi pataupīt kādiem pašu gatavotiem našķiem vai radošām dekorācijām! Kas svarīgi – “Spilvas” sīrupus stikla pudelēs tagad iespējams nodot depozītsistēmā!

Ieviešot jaunu iepakojumu veidus, atbildīgi izturamies arī pret vidi – izvērtējam daudzos iepakojuma izmantošanas aspektus no ražošanas, transportēšanas, tirdzniecības un patērētāja izmantošanas viedokļa, un pieņemam lēmumu par labāko risinājumu.