“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
„Mūsu mērķis bija – pasniegt dresingus jaunā, pievilcīgā un funkcionālā iepakojumā. Esam gandarīti un lepojamies ar to, ka mūsu darbs ir augstu novērtēts tieši iepakojuma profesionāļu konkursā,” teic Dana Erciņa-Užāne, zīmola Spilva pārstāve un Orkla Foods Latvija mārketinga direktore.
Nacionālo konkursu „Labākais iepakojums Latvijā 2016”, atzīmējot konkursa divdesmito darbības gadu, organizēja Latvijas Iepakojuma asociācija. Šogad konkursā piedalījās 13 uzņēmumi ar 31 iepakojumu un iepakojumu sērijām.
Vairāk informācijas: packaging.lv.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,