
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
“
Jaunā mērce ļauj viegli un ātri pagatavot vienu no iecienītākajiem maltīšu ēdieniem, saglabājot autentisku garšu, sabalansētu salduma un pikantuma niansi, kā arī zīmolam raksturīgo garšu. “Medus cālis” mērce palīdz ietaupīt pavadīto laiku virtuvē, vienlaikus nodrošinot garantēti gardu rezultātu – tieši tādu, kādu iecienījušas daudz mājsaimniecības.
Mērce ir pieejama iecienītajā “Spilva” tomātu mērču burciņā, kas kļuvusi par vienu no zīmola atpazīstamības simboliem, un etiķetes dizains veidots, balstoties uz tomātu mērču kategorijas vizuālo identitāti. Uz iepakojuma pieejams arī QR kods un, to noskenējot, ir iespēja noskatīties receptes ideju ar praktisku iedvesmu ēdiena pagatavošanai. Tas padara produkta lietošanu vēl ērtāku un palīdz viegli radīt garšīgu maltīti arī aizņemtākajās ikdienas dienās.
“‘Spilva” tomātu mērču kategorija jau ilgstoši ir viena no uzticamākajām izvēlēm patērētāju vidū Latvijā. Ar jauno “Medus cāļa” mērci mēs turpinām stiprināt šo segmentu, piedāvājot produktus, kas apvieno ērtību, kvalitāti un lielisku garšu. Šis ir vēl viens solis, kas apliecina “Spilva” spēju iedvesmot un atvieglot ikdienas gatavošanas procesu. Esam pārliecināti, ka jaunajai mērcei ir liels potenciāls ātri kļūt par iemīļotu produktu Latvijas virtuvēs,” uzsver Laura Bagātā, “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja.
Jaunā saldskābā mērce “Medus cālis” jau šobrīd ir pieejama lielākajos tirdzniecības tīklos un pakāpeniski būs pieejama veikalos visā Latvijā.
Recepte iedvesmai – Medus cālis ar “Spilva” saldskābo mērci!
Nepieciešamais:
Pagatavošana:
Vistas šķiņķīšus sagriež vidēja izmēra gabaliņos, apviļā kukurūzas cietē un apcep sakarsētā eļļā līdz zeltainai krāsai, paralēli liek vārīties rīsus. Izmantojot to pašu pannu, uzkarsē mērci “Medus cālis”, pievieno apceptos gaļas gabaliņus, samaisa un ļauj tiem sautēties dažas minūtes, līdz mērce kļūst viegli karamelizējusies. Gatavo mērci pasniedz ar rīsiem un pārkaisa ar sezama sēklām un sagrieztiem svaigajiem lociņiem.
Lai labi garšo!
Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk