
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
“
“”Spilva” populārāko produktu veidu – majonēžu un mērču – ražošana bija sasniegusi teju savus griestus jeb 90 % līnijas noslodzi, kas sasniegts pateicoties būtiskam eksporta pieaugumam. Ražotne sevi ir izcili pierādījusi un kļuvusi stratēģiski svarīga “Orkla” uzņēmumu tīklā. Pateicoties šīm investīcijām, “Spilva” ne tikai atrisinās ražošanas kapacitātes izaicinājumus, bet arī turpinās audzēt apjomus un turēties līdzi nozares modernizācijai, ieņemot galveno lomu mērču ražošanā grupā,” norāda SIA “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
Investīciju projektu plānots īstenot pusotra gada laikā, veltot aptuveni 9 mēnešus ražotnes paplašināšanai un vēl 9 mēnešus ražošanas līniju pārcelšanai, modernizācijai un automatizācijai. Projektu plānots pabeigt 2027. gada vidū. Projekts tiks īstenots ar Eiropas Savienības atbalsta palīdzību, kā arī pašu investīcijām.
“Šis būs apjomīgākais izaugsmes projekts “Spilva” ražotnei kopš 2008. gada, kad tika atklāts jauns ražošanas korpuss. “Spilva” esošajiem un potenciālajiem darbiniekiem tas nozīmēs pārliecību par stabilām un ilgtermiņa darba iespējām Baltijas lielākajā un modernākajā šāda veida ražotnē. “Spilva” patērētājiem – pārliecību, ka viņu iemīļotākie produkti turpinās ceļu uz veikalu plauktiem, saglabājot augstu kvalitāti un turpinot darbu pie ilgtspējīgas un efektīvas ražošanas. Savukārt mūsu pārtikas nozarei tas ir apliecinājums, ka varam būt stratēģiskas nozīmes ražotājs ne vien Baltijā, bet arī vairākās Eiropas un Skandināvijas valstīs, turpinot būtiski investēt ražošanas attīstībā Latvijā,” papildina Toms Didrihsons.
“Spilva” ražotne atrodas Babītē kopš 1992. gada, kad tā darbu uzsāka kā neliels konservu cehs, un laika gaitā ir piedzīvojusi lielu izaugsmi, attīstoties kā daļa no “Orkla” grupas kopš 2004. gada. “Spilvas” ražotne šodien ir viena no modernākajām Baltijas valstīs. “Spilva” zīmola klāstā ir vairāki simti dažādu produktu septiņās ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi, majonēzes, mērces, konservēti dārzeņi, garšvielas, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni. “Spilva” saražo vairāk nekā 17 000 tonnas produkcijas gadā un zīmola produkti ir Latvijas patērētāju pirmā izvēle vairākās kategorijās, pietam, ir atraduši savus cienītājus arī eksporta tirgos – aptuveni 50 % no saražotā tiek eksportēti.
Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv
Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?