
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo
“
SIA “Orkla Latvija” turpina pāreju uz elektroenerģiju no atjaunojamiem resursiem arī citās ražotnēs, uz šo brīdi iegādājoties “zaļo” elektroenerģiju “Ādažu” čipšu ražotnei 51% apmērā no kopējā patēriņa, “Laimas” saldumu ražotnei un “Orkla Latvija” loģistikas centram katram 50% apmērā, “Staburadzes” ražotnei 47% apmērā, “Orkla Latvija” administrācijas ēkai Rīgā, Miera ielā – 47% apmērā.
“Prasmīga energo resursu izmantošana nekad nav bijusi svarīgāka kā šobrīd. Energo efektivitāte, energo resursu avotu dažādošana un neatkarība no ierobežotiem risinājumiem ir stratēģiski svarīgs jautājums “Orkla Latvija”, ņemot vērā ražošanas radīto ietekmi videi, ko apzināmies un kurai rūpīgi sekojam līdzi,” komentē “Orkla Latvija” Inovāciju un ilgtspējas direktore Dana Smorodska.
“Šobrīd esam panākuši 100% pāreju uz videi draudzīgu elektroenerģiju mūsu “Spilvas” ražotnei. Taču tuvākajos divos gados to plānojam paveikt arī pārējām mūsu ražotnēm, gan iepērkot “zaļo” elektroenerģiju, gan ražojot to paši. Šobrīd esam projektēšanas un iepirkuma fāzē saules paneļu uzstādīšanai, un ceram jau šogad realizēt kādu no šiem projektiem,” papildina Dana Smorodska.
Elektroenerģija ir viens no galvenajiem energo resursiem, kas tiek izmantots “Orkla Latvija” produktu ražošanā. Uzņēmuma izmantoto elektroenerģiju apliecina atjaunojamās enerģijas izcelsmes garantijas (Guarantees of Origin – GoO) saskaņā ar ES Atjaunojamo energoresursu direktīvu. Elektroenerģijas ražošana ir sertificēta atbilstoši starptautiskajam EECS (European Energy Certificate System) standartam un dokumentēta ar izcelsmes garantiju izsniegšanu.
“Orkla Latvija” īsteno Ilgtspējas stratēģiju kopumā piecos virzienos: Apkārtējās vides aizsardzība, Ilgtspējīgu izejmateriālu ieguve, Uzturs un labsajūta, Droši produkti un Rūpes par cilvēkiem un sabiedrību. Ar “Orkla Latvija” Ilgtspējas stratēģiju un mērķiem 2025.gadam var iepazīties: https://www.orkla.lv/ilgtspejas-strategija/

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju

Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk