“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas. Zīmola “Spilva” Street Food Provansas majonēze jau ir pieejama vietējiem patērētājiem.
“Mēs tiecamies uz atbildīgu izejmateriālu ieguvi, lai piedāvātu patērētājiem augstākās kvalitātes produktus, kas ražoti saskaņā ar mūsu ilgtspējas stratēģijas pamatvērtībām. Vienlaikus mēs sekojam līdzi tam, kādām sastāvdaļām, garšas niansēm un produktu izejvielu ražošanas tendencēm arvien vairāk sāk pievērsties mūsdienu patērētājs. Kā Latvijas ražotājam mums ir svarīgi pasaules praksi īstenot un piedāvāt patērētājiem arī pašmāju tirgū,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.
“Orkla Latvija” izvēlas izejmateriālus un to piegādātājus saskaņā ar “Orkla” grupas noteiktām augstākās kvalitātes prasībām, kas paredz sadarbību tikai ar pārbaudītiem un uzticamiem piegādātājiem, kā arī pāreju uz ilgtspējīgāku izejmateriālu izmantošanu, tostarp tādu, kas iegūti, ievērojot dzīvnieku labturības principus.
Lineta Mikša uzsver, ka “ilgtspējīga domāšana ir veids, kā varam parūpēties par mūsu apkārtējās vides saglabāšanu nākamajām paaudzēm un reizē celt savas dzīves kvalitāti. Jaunā majonēze ir unikāls “Orkla Latvija” Inovāciju tehnologu radīts produkts, kas rūpīgi izstrādāts un vairākkārt testēts, lai sniegtu patērētājiem to, kas viņiem svarīgs – labu produkta garšu un augstu produkta kvalitāti, kā arī atbildīgi iegūtas izejvielas”.
Zīmols “Spilva” ir pazīstams kopš 1992. gada, kad sāka darbu ar divām ražošanas līnijām un dažiem produktiem sortimentā. Tagad “Spilvas” klāstā ir vairāki simti produktu ēdienu un ēdiena piedevu dažādās kategorijās: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un citas gatavās maltītes. Zīmols “Spilva” ražo produktus gan Latvijas tirgum, gan arī citiem “Orkla” grupas uzņēmumiem ārvalstīs.
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,