“Spilva” pāriet uz 100% atjaunojamas elektroenerģijas izmantošanu, samazinot CO2 izmešus uz nulli
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
“
Kad nevari iziet ielās, gatavo Street Food savās mājās!
Tiek radīta kampaņa ar pamatdomu, ka “SPILVA Street Food ir Home Food” jeb “Paliec mājās, gatavo mājās”, kurā aicinām izmantot Spilva Street Food produktus mājas apstākļos.
Ar iniciatīvu #gatavomājās un #paliecmājās aicinām veikt dažādus eksperimentus virtuvē un uztīt gardu wrapu, uzmeistarot uz balkona izcilu burgeri vai cepeškrāsnī pagatavot savus neatkārtojamos frī vai nagetus! Kopā ar Spilvas Street Food mērcēm tie garšos lieliski – uzreiz pa taisno nonāksi brīvā dabā Klubkrēsla rajonā, Balkona maģistrālē, Datorgalda rajonā jeb Dīvāna bulvārī!
Apskati receptes šeit: https://www.spilva.lv/videoreceptes/
#paliecmājās #gatavomājās
Turpinot apkārtējai videi draudzīgu risinājumu ieviešanu pārtikas ražošanā, SIA “Orkla Latvija” pilnībā pārgājusi uz 100%
Zīmols “Spilva”, līdzās konservējumiem, mērcēm un ēdienu piedevām, produktu portfeli papildinājis ar jaunumu – garšvielu
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām,