
Līdz ar karsto laiku būtiski pieaudzis pieprasījums pēc marinētajām bietēm
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
“
“Uzņēmuma Orkla Foods Latvija darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par +30%, Lietuvā – par +55% un Dānijā – par +60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva,” informē Lolita Bemhena, uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
“Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti Spilvas dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar Spilvas ābolu biezeņiem,” skaidro uzņēmuma Orkla Foods Latvija vadītāja.
Orkla Foods Latvija ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu Spilva, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem Beauvais, Felix, Vitana.
Orkla Foods Latvija Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2018. g. 8 mēnešos):
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk
Lieldienas ir nosvinētas, olu kaujas – uzvarētas, bet ledusskapī vēl aizvien palikušas neskaitāmas vārītas olas?
Lieldienu olu krāsošana sīpolu mizās ir tradīcija, kas gadu gaitā kļuvusi par teju pašsaprotamu rituālu.