
“Spilva” papildina sortimentu ar populāro saldskābo mērci “Medus cālis”
Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju
“
One more jam from the grandmother’s storage room. Excellently will complement pancakes, porridges, ice-cream, on wheat bread with milk as in childhood.
Jam is packed in 0,44 l glass jars and 10 l pails.
Larger packaging is suited for catering companies.
Shelf life – 24 months.
Product 100 g contains: – 240 kcal (1004 kJ), protein – 0,28 g, carbohydrate – 63 g, fat – 0 g.

Latvijā iecienītais zīmols “Spilva” turpina attīstīt savu plašo mērču klāstu un papildina tomātu mērču kategoriju

Latvijā vadošais zīmolu pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo

Klasiski aromāti, sezonāli eksperimenti un vēlme pēc uzticamas garšas – tā var raksturot Latvijas iedzīvotāju